sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Me and I

Oletko ollut koskaan vieraana Me and I vaateilloissa? Minä olin viime syksynä hyvän ystäväni kutsumana, naapurinsa emännöimään iltaan. Menin mielelläni! Mukava ilta vaate-esittelyineen ja herkutteluineen. Tilasin myös itselleni mukavan pehmeät farkut, tilaus tehtiin kimppatilauksena, emännän listalle, näin tuntui fiksulle ja säästimme postikuluissa. Hintaa hieman nikottelin, 75€, mutta makselin kiltisti emännälle.

No keväällä housut ratkesivat pyllystä. Kirjoitin heti reklamaation asiakaspalveluun. Sieltä sanottiin, että housujen pitäisi ilman muuta kestää pidempään. Asiakaspalvelun täti laittoi sähköpostia, ettei löydä tilausta nimelläni! Hetki meni, ennenkuin muistin, että tilaus tehtiin emännän nimellä. No hänelle laittamaan viestiä, että housuni ovat revenneet ja tarvitsisivat tilauksesta tiedot. No pian täti laitteli viestiä, että emäntä ei olekkaan maksanut housuja, vaan mies, siis hänen miehensä. No seuraavaksi pyytelemään häneltä, että laittaisi laskusta tiedot tädille, huoh. Seuraavaksi minua pyydettiin lähettämään housut Me and I:lle. Siitä viikkojen kuluttua, housut tulivat tai siis menivät emännän miehelle, koska hän oli ne maksanut. Sieltä ne sitten hain itselleni.

No sittenpä tulin viime perjantaina töistä kotiin ja mieheni sanoi, että Hei, oletko ollut koko päivän rikkinäisillä farkuilla töissä :-o!? Me and I farkut olivat siis taas revenneet, joskin nyt ihan eri kohdasta, taskun vierestä. No reklamoimaan, koska liian kalliit farkut, noin lyhyelle käytöiälle. 

Asiakaspalvelun täti pyysi minua lähettämään farkuista kuvia ja tein työtä käskettyä. Sen jälkeen hän laittoi, ettei löydä tilausta nimelläni. Kerroin, että housut ovat jo kertaalleen reklamoidut ja tiedot pitäisi löytyä heiltä. No ne löytyivät! Mutta se ei auttanut mitään, vaan minun olisi taas pitänyt vaivata emäntää ja minulle täysin tuntematonta miestään ja pyytää heitä jälleen laittamaan tiedot housuistani!!! En suostunut. Jään siis ilman housuja. 

Tällainen minun kokemukseni :-(. Enpä siis aio enää osallistua kutsuihin, enkä tilailla mitään. Jostain kuulin, että laatu olisi viime vuosina heikentynyt, joskin hinnat nousseet, ei hyvä. Onkos sinulla millaisia kokemuksia?



2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Muistatkos mun Me&I-farkkukokemukseni? Repesivät vyölenksun kohdalta ja sain rahat takaisin. Vilassa sanottiin, että vyölenksujen ei pitäisi revetä, vaikka niistä kuinka kiskoo. Eikä Vilan farkuista ole revennytkään. Muutenkin on susilaatua ollut miikkareilla viime aikoina. En osta enää!

Aninka Laaksonen kirjoitti...

Hei Sanna! Muistan hyvin! Olen todella pettynyt laatuun ja tähän erityisen hankalaan reklamointi tapaan. Vaateostoksille siis muualle.