sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Palvelulla on väliä

Lähiaikojen päivitykset tulevat koskemaan palvelua. Olen itse yrittäjän tytär ja kasvanut ajatukseen, että asiakas on tärkeä ja aina oikeassa. Näinä päivinä saa turhankin usein huonoa palvelua tai ei palvelua lainkaan... ja mietinkin, että miten sellaiseen on varaa taloudellisesti tiukkoina aikoina?! Tämä palvelu ajatus lähti nyt liikkeelle uuden auton ostosta. Olen teille Nissanin elämästä kertonut ja hänen olisi todellinen aika lähteä eläkkeelle. No, saimmeko palvelua autokaupoissa!? Pääosin emme! Myyjät ihan piiloutuivat tietokoneiden taakse tai lähtivät karkuun! Siis mitä!? Iso ostos, merkittävä investointi ja ei halukkaita myyjiä. Muutamassa liikkeessä sattui vielä niin, että kun mieheni kanssa kiertelimme erikseen...minulle tultiin tarjoamaan apua, miehelleni ei. Hupaisaa ;-). Yksinäisenä naisena olisin siis saanut auton ostettua. Lupaan kertoa teille mikäli saamme joku päivä palvelua ja auton sen myötä hankittua. Seuraavissa kirjoituksissa keskityn kuitenkin HYVÄÄN palveluun, mitä olen onnekseni viime aikoina myös saanut. Hyvä palvelu on aina mainitsemisen ja kiitoksen arvoista <3


Ei kommentteja: